از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *تحسین برانگیز! چگونه از پایان نامه دفاع کنیم؟*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/27 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 828 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *در گذرگاه پروپوزال نویسی:ملاحظات،برنامه ریزی،اجرا و گزارش نویسی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/27 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 792 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *استنباط شواهدی بر اساس ملاک های ریچارد رویال*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/27 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 767 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *مقدمه ای بر مکانیزم های دفاعی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/21 | 


لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 723 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *هوش مصنوعی و یادگیری*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/21 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 826 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *روش های بهره گیری از چت GPT در فرآیندهای پژوهشی و آموزشی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 830 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *آشنایی با علوم داده در روانشناسی و علوم تربیتی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 763 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *جهت گیری آینده روان درمانی در یک دهه آینده:چالش ها،روندها و تحولات جدید*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 835 بار   |   دفعات چاپ: 38 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *الکسی تایمیا،افق های نوین در آسیب شناسی روانی و روان درمانی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 765 بار   |   دفعات چاپ: 38 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *روانشناسی زنان و روانشناسی مردان*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

لینک حضور در کارگاه:
https://vc.khu.ac.ir/psy

دفعات مشاهده: 805 بار   |   دفعات چاپ: 38 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *مصاحبه انگیزشی کلید تغییر*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/4 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

 

دفعات مشاهده: 802 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *مقدمه ای بر مکانیزم های دفاعی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 816 بار   |   دفعات چاپ: 44 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *انتخاب موضوع پایان نامه و مقاله*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 811 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *راه و رسم زوج درمانگری از کلاس درس تا اتاق مشاوره*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 870 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *خودآگاهی و کنترل شناختی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 828 بار   |   دفعات چاپ: 50 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر